2014. február 18., kedd

06. Fejezet

 Az út további részében, én kimaradtam a beszélgetésből. Végig Ann-en járt az agyam, valahogy nem tudom elképzelni, hogy pont ő, aki kimondhatatlanul utálja őket engedett volna valamelyiknek is. De ha mégis akkor megvan az ok, amiért ennyire ellenzi azt, hogy egyáltalán szóba álljak velük. Kíváncsi lennék, hogy mi történt valójában.
-Megérkeztünk. -szólt rám Max. Gyorsan kiszálltam az autóból és megindultam a többiek után.

Egy hét, telt el azóta ,hogy találkoztunk velük. Akkor elmondták, hogy kerüljem el őket, és ne álljak velük szóba. Én mondtam nekik, hogy én nem vagyok ilyen. Nekem nincs semmi okom rá, hogy utáljam őket. Erre megkaptam, hogy pontosan elég, hogy a családom ellen tettek. Tartsam tiszteletben a kérésüket. De nem volt rá szükség mivel, nem találkoztam velük. De nem is bántam,mert nem akartam megbántani őket. Aznap csinált nekem Ann egy twitter fiókot, mert eddig nem volt. Hát természetesen Ann volt az első, majd a fiúk a következők akik bejelöltek. Igaz azóta nem nagyon néztem meg.. minek?? Unalom ez a nap, nem megyünk ma sehova. Fiúk próbán vannak, Annhez pedig jönnek a barátnői. Igaz mondta, hogy menjek át a szobájába, de valahogy nem vagyok kíváncsi Jeny nyávogására. Iszonyat az a csaj. Igaz a többiek egész tűrhetőek.
-Mandy!!! öltözz!! Buliba megyünk!!-rontott be a szobámba Ann, természetesen ugrálva és kiabálva.
-Nekem nincs kedvem.-húztam el a számat.
-Nincs kifogás!! Ma igen is bulizni megyünk, méghozzá a fiúk nélkül.-jött be Ann mögött Chrissy.
-Oké megadom magam.
Na kemény 4óránkba tellett míg mindegyikünk elkészült, de szerintem megérte.
Mandy
 Chrissy, Emily, Jeny, Ann, Nina
-Na csajok, indulhat a buli?? 
-Persze Nina.-vigyorgott Crissy. -Már csak azt kéne eldönteni, hogy mivel menjünk? Mivel gondolom mind észrevettük hatan vagyunk.
-Természetesen limóval.-ugrált Nina. Komolyan kész vagyok tőle, ahogy a majd 20cm magassarkúban ugrál állandóan. -Már szóltam Jacknek, hogy jöjjön értünk. Szerintem már itt is van.
-Akkor mire várunk indulás!!-kiabált Emily. Igaz mit vagyok meglepődve? Egész készülődésünk alatt úgymond alapoztak... Jó én is jól érzem magam, de szerintem Emily és Nina kicsit túlzásba vitték a dolgot. Mindegyikünk megindult Emily után. Hát amikor kiértünk az állam a betont verte. Egy ilyen autót én is elfogadnák.
Hát amikor beszálltunk nem a szokásos ülések és stb. fogadott. Amint helyen foglaltunk Nina a kezünkbe nyomott egy-egy pohár pezsgőt.
-Na akkor igyunk Mandyre aki most először jön velünk bulizni.-emelte a poharát Ann.
-Mandyre..-jött a válasz mindenkitől. A buli színhelyére hamar odaértünk. Sorban állás nélkül jutottunk be, rögtön az után hogy kiszálltunk a limoból. A csajokkal elfoglaltunk egy bokszot közel a a pulthoz. Közben Chrissy leadta a rendelést.
-Na mindjárt jönnek az italok, csak még kell egy kis idő mire megcsinálják őket.-vigyorgott.
-Na mi van már?? 5perce várjuk az italokat, mit kértél Chrissy??
-Inkább miket?.. Mindenkinek kértem két agyvérzést és egy sex on the beach-et.
-Na végre.. már azt hittem sose kapjuk meg... -kiabálta a srácnak Jeny. Aki gyorsan lepakolta az italokat és már távozott is. Hát az agyvérzéseket húzóra ittuk, ami szerintem nem volt túl jó ötlet. Amikor mindenki megitta, elkezdtük felderíteni a terepet. Tudjátok a szokásos.. PASIK... Hát volt egy-kettő helyes, de nagyon sok volt akivel szóba se állnánk... Amire ezt kitárgyaltuk a sex on the beach-ek is elfogytak, majd jött a következő kör szintén ezekből. Hát elég jól fejbe vágott mindenkit.
-Na irány a táncparkett!!-kiabálta Nina. Hát elég jól elvoltunk, a pasik tömörültek körülöttünk. Ami egy idő után kezdett idegesíteni. Zavart a túlzott nyomulásuk. Így szóltam a csajoknak, hogy én megyek és iszok valamit a pultnál.
-Egy cosmopolitant, légyszi.-mosolyogtam a pultos srácra. 2perc se telt el, már előttem volt  a koktélom.
-Hmmm jól néz ki, de nem lesz egy kicsit sok? -szólt hozzám a bongyor srác, a mellettem lévő székről.
-Hááát lehet de ma ünneplünk. Még soha sem rúgtam be. Hát most garantáltan sikerrel jártam.-vigyorogtam. -Amúgy sem szabadna veled szóba állnom.
-Miért, csak nem megtiltották?-vette oda egy gödröcskés mosoly kíséretében.
-De, pontosan. Igaz azt nem mondták el pontosan miért, mert csak a körítést. De amikor elleneztem megkaptam, hogy a testvéreim mellett kell állnom.-húúú kicsit megszédültem, ha nem kap el simán leszédülök a székről.
-Gyere kimegyünk egy kicsit levegőzni, közbe beszélgethetnénk.
-Oké.-egyeztem bele majd elindultunk kifelé.
Jó idő volt, így arra jutottunk, hogy elsétálunk a közeli parkba. Ott legalább egy kicsit nyugodtabban tudunk beszélgetni.
Hát jól kibeszéltük a kedvenc dolgainkat, hobbikat, úgy mindenféléről amiről csak lehetett. A végén kiderült, hogy twitteren is bejelölt csak én nem jelöltem vissza... Jó hogy amikor csak egyszer voltam fent, akkor is csak azért mert akkor csináltuk. Egyszer csak azt vettük észre, hogy szürkül.. szóval elég jól elbeszélgettük az időt. Most már tényleg nem értem, miért kell őket utálni...Így számot cseréltünk, megbeszéltük, hogy keressük egymást. Visszamentünk, a csajok már pont készülődtek. Igaz hozzájuk inkább már csak egyedül mentem. Hamar hazaértünk, ott fürdés után egyből bedőltem az ágyba. Végig gondoltam a napot, és rájöttem, hogy nagyon is bánnám ha nem mentem volna el. Harry egy rendes srác, egyáltalán nem olyan mint amilyennek a fiúk leírták. Boldogan, mosollyal az arcomon aludtam el.
 Másnap reggel viszont nem úgy keltem, mint amire számítottam....
-Neked az ember hiába beszél???-ordította Max, és hozzám vágott egy újságot... Ki se kellett nyitnom mivel főoldalon volt a képem Harryvel. Amit persze egy rajongó készített... Hát nem gondoltam volna, hogy baj lesz belőle....
Harry Styles és Amanda Davis..
Új pár a láthatáron vagy egy újabb egy éjszakás hódítás, Harry elég hosszú listáján? Amanda egyébként a The Wanted énekesének Max George-nak a húga. Ő mit fog szólni ehhez a kapcsolathoz? Az One Direction énekesei közül már Niall Horannak sikerült megkaparintania magának a másik húgot Hannah Davist, aminek botrány lett a vége. Ennek boldogság vagy még egy világra szóló háború lesz a vége a két fiú banda között?Kíváncsian várjuk a folytatást.




Sziasztok... Köszönöm a véleményt és a pipákat :D nagyon örültem neki. :D húú nem gondoltam volna, hogy nyitás után 10nappal 276 oldalmegtekintés lesz... Azért ezekszerint vagytok akiket érdekel a bolgom..
Ebben a részben elég sok mindenre fény derült... de persze bonyodalmak, azok itt nem voltak. De lassacskán kezdődnek... Várjátok már?? Szerintetek mi lesz Harryvel és Amandával ezek után? Mandy megadja a testvérének amit akar, vagy ellenáll?? És szerintetek miért ment szét Ann és Niall párosunk??... Hamarosan mindenre fény derül... Pussza Viki

2 megjegyzés:

  1. Szia Csajszi!
    Na most rendesen megleptél. Niall??? Hát én tuti Zaynt mondtam volna. Nagyon édesek voltak Harryvel, mikor beszélgettek. Várom már a folytatást. Pusszancs: Dolores

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia..bizony, lesznek még meglepetések... :D sietek.. Pussza Viki

      Törlés