2014. február 14., péntek

05. Fejezet

....Megszólalni sem volt időm, mert Ann megfogta a kezem, és szó szerint rángatott maga után. Visszanéztem a fiúkra, akik még mindig lefagyva álltak. Elhúztam a számat, mert ellenem nem tettek semmit, és egy kávé szerintem simán belefért volna. De azért kíváncsi lennék rá, hogy Ann miért utálja őket...
-Na mi van, hirtelen már nem is akarsz többet vásárolni?-fordultam vigyorogva felé, amikor beszálltunk a kocsiba.
-Te csak ne vigyorogj, nem hagyhatom, hogy az ellenséggel kávézgass... Max ki is nyírna mindkettőnket... Ha ezt megtudja...-sóhajtott. -Készülj fel egy kiselőadásra..
-Miért utáljátok ennyire ezeket a fiúkat??-kérdeztem rá, mert még mindig nem értettem.
-Te tényleg nem tudod kik voltak ezek?-nézett rám nagy szemekkel. -Azt legalább tudod, hogy Maxék egy énekes bandát alkotnak.
-Azt mondta Carol.-és kissé összébb húztam magam az ülésen.
-Szóval nem tudod milyen együttes, milyen zenét játszanak..-ezt inkább kijelentésnek szánta mint sem kérdésnek. Nagyot sóhajtott, kézbe vette a telefonját majd megnyomott rajta pár gombot. Aztán már csak azt hallottam, hogy valakit hív.
-Mondjad gyorsan, mert vissza kell mennem...-szólt bele Max.
-Neked is szia tesókám...
-Óóó, jaj mit akarsz...
-Most miért nem hívhatlak fel csak úgy???
-Ha így szólítasz akkor mindig akarsz valamit...
-Hah..most megsértődhetnék... de most az egyszer igazad van...
-Tudtam....és mi az??
-Ha csöndbe maradnál már rég tudnád, hogy mit szeretnék... arról van szó, hogy a mi drága Mandynknek halványlila gőze sincs, hogy milyen együttes vagytok, vagy milyen zenét játszotok...semmi.. de tényleg... arra gondoltam bemennénk a próbára, had lásson benneteket.
-Gyertek.-csak ennyit mondott és lerakta.
-Na most meghallgathatod őket élőben.-mosolygott rám.
Hát őszintén megmondom, nem örültem neki. Már csak azért sem mert éhes, szomjas és fáradt voltam. Egy cirka fél órás út után, végre leparkoltunk. Vagy mégse kezdjek örülni??? Mi ez a sok ember??? Sikoltozó lányok?? Mit keresnek itt?? Ann láthatta, hogy nem vagyok képben, így vigyorogva felvilágosított.
-Egy világhírű együttes próbáján fogsz most részt venni.-kacagott. -Ja és előre szólok maradj mellettem meg Thomas mellett.
-Ki az a Thomas??
-A fiúk egyik testőre és ott jön, Max biztos szólt neki,hogy jöjjön ki értünk. -mire a végére ért már az autó mellett volt egy magas férfi. Férfi?? Ez inkább egy hústorony... Kiszálltunk és megindultunk befelé. Nagy nehezen átjutottunk.
-Itt mindig ekkora a felhajtás??
-Na gyere, hallgasd meg őket és akkor rájössz, hogy miért szeretik őket.-huzigált maga után. Elsétáltunk néhány ajtó mellett, aztán végre az egyiken benyitott. A srác hátrafordult és mutatta nekünk, hogy csendben legyünk és menjünk beljebb. Mi is leültünk, Ann mutatta, hogy nézzek előre és ne a srácot nézzem,hogy mit csinál. Előre fordultam és láttam az öt srácot ahogy énekelnek. De hallani nem hallottam semmit.
-Adam bekapcsolnád, hogy a nővérem is hallja?-szólt oda halkan.
-Figyelj Ann, tudod hogy te bármikor hallhatod őket, de a barátnődnek nem szabad hallania az új számot. De mindjárt vége van és akkor tudsz velük beszélni.
-Szóval Max nem szólt neked, hogy jövünk..-jegyezte meg Ann. -Nem baj, legalább az elejétől hallhatod mindjárt.-súgta oda nekem.
Amikor a fiúk végetek, Adam beszólt nekik, hogy itt vagyunk. Mint egy csorda, megindult mindegyik kifelé.
-Na szépségem, milyenek vagyunk?-jött ki legelöl, aki tegnap is nyomult.
-Jay, már megmondtam, hogy hagyd békén.-szólt rá Max és közbe megölelt.
-Még meg se szokott minket, de te már el is akarod üldözni.-mondta neki Siva is.
-De azért én is kíváncsi lennék a véleményedre.-nézett rám Nath.
-Nem tudok véleményt mondani.
-De miért nem?-fordult felém Max.
-Kérdezd Adamot.-vigyorgott Ann. Erre egy emberként fordultak az említett felé.
-Rám ne nézzetek, tudjátok a szabályt. Családtagokon kívül senki.-mondta felemelt kezekkel.
-Akkor hallhatta volna.-szólalt meg most először Tom.
-Mert, miért is??-kérdezett vissza Adam.
-Mondtam, hogy a nővérem.-vigyorgott Ann, a többiek pedig bólogattak. -Mivel, hála Adamnek nem hallott benneteket énekelni, tessék visszamenni és énekelni neki valami szépet.-lökdöste vissza őket.
Nem tudom, mire is számítsak... Hát volt időm gondolkozni, öt számot énekeltek el, mert mindegyik mást szeretett volna... Hát volt ami tetszett és volt ami egyáltalán nem. Volt egy szám amivel nyúzni lehetne, mert olyan magas hangon énekelték. De aztán lehet csak engem tiszteltek meg vele....  Aztán vége lett az utolsónak is, így megindultak kifelé.
-Na?-nem tudom kitől származott a kérdés, de mindegyik engem nézett.
-Hááát, nem rossz.-ekkor megkordult a gyomrom. Mindenkiből egyszerre tört ki a nevetés.
-Ebédeltetek már?-kérdezett Max. Amikor megráztam a fejem, rosszallóan nézett a húgára.
-Te meg a vásárlási mániáid..
-Nem én tehetek róla, épp enni indultunk amikor megzavartak minket.
-Ki?
-Zayn fellökte Mandyt.
-Azt tedd hozzá, hogy véletlenül, de te egyből leálltál vele veszekedni.-mondtam neki.
-Azt se felejtsd ki akkor már, hogy te meg kávézni indultál volna közben a bongyorkával...
-MIII????-jött a kérdés egyszerre öt felöl.
-Nem mehetnénk? Tényleg éhes vagyok már... De utána elmondunk mindent.. Jó?
-Nem utána, közben.
-Oké csak menjünk már.
-Hova menjünk?-jött a kérdés Sivatól.
-Nando's? Az itt van az utcában.
-Jó ötlet Jay. Végre egy normális mondat is elhagyta a szádat.
-Jaj Nathan, hagyjad már.-mondta Max. Odajött hozzám és Annhez, majd átölelt mindkettőnket. -Hölgyeim, indulhatunk?-mosolygott. Bólogattunk, remélem már elment az a sok lány. De nem arra indultunk amerre Annel jöttünk.
-Most hova megyünk?-kérdeztem Maxot.
-Hát  a hátsókijáraton megyünk. Gondolom nem szeretnétek, hogy szétszedjenek minket.-válaszolta tök nyugodtan.
Hamar odaértünk, mindenféle hátráltatás nélkül. Aminek megmondom őszintén nagyon örültem. Megállt az autó, szépen lassan kiszálltunk. A látványnak már most örültem, pedig még csak be sem mentünk. Ez észrevehető volt rajtam, mert szó szerint kinevettek.
-Jól van na... Tényleg nagyon éhes vagyok. Miután úgy ahogy sikerült megnyugodniuk, végre megindultunk befelé. Én csirke, hasáb, saláta kombót választottam. Már egy ideje itt voltunk amikor, felnéztem és megállt a kaja a kezemben. A göndör srác, egy szőke hajúval most lépett be az ajtón.
Észrevett, rám mosolygott majd intett. Visszaintettem, ami feltűnt az asztalnál ülőknek. Így mindenki arra fordult, amikor meglátták, hogy kinek intettem... Hát meglettem volna azok nélkül, a gyilkos pillantások nélkül is.
-Te miért is integetsz nekik???-szegezte nekem a kérdést Max.
-Azért mert kedves volt ma velem és amúgy is köszönt amit illik viszonozni.-motyogtam az orrom alatt, de felnézni már nem mertem.
-De mi nem állunk le velük haverkodni.-morogta Jay. Ez alatt Max felkelt majd megindult feléjük. Ajjajj.. ebből baj lesz. Gyorsan felálltam és utána mentem, majd azt vettem észre, hogy a többiek is jönnek utánunk.
-Styles.. Most jól figyelj, csak egyszer mondom el... Tartsd magad, és a mocskos mancsod távol a húgomtól.
-Szerintem elég nagy már, hogy eldöntse, hogy mit akar.-nézett rám mosolyogva.. húú anyám az a mosoly.. nem tudtam nem viszonozni..
-Nem mondom még egyszer.. a húgaim neked tabuk...
Ezt mind úgy, mintha világi barátok lennének. Szóval vigyorogva.
-Amúgy, Te még tartozol nekem egy kávéval... fordult felém. -Mivel a kedves Hannah elráncigált tőlem.
-Na arról ne is álmodj.-sziszegte oda Max, amire  a többiek csak helyeslően bólogattak. Én pedig meg sem mertem szólalni.
-Akkor legalább a nevedet mond meg.
-Amanda Davis. De csak Mandy.. nyújtottam felé a kezemet.
-örülök, Harry Edward Styles. -vigyorgott.
-Én pedig Niall James Horan.- nyújtotta a kezét a szőke.
-Na jó, ebből elég legyen.. Indulunk.. -ragadta meg a kezem Max. Mindenki megindult.
-Miért utáljátok őket?-kérdeztem rá, amikor már a kocsikba ültünk.
-Ők az ellenségeink, állandóan beszólnak, kritizálják a zenénket, a barátnőinket és minket. Te is csak azért kellenél nekik, mert így bosszantani tudnak minket.
-De akkor már miért nem Ann?- gyorsan elhallgatott mindenki. -Valami rosszat kérdeztem?
-Még jó, hogy Ann a másik kocsival van. Ezt soha ne említsd elötte...
-De miért?? Mi történt?
-Hát volt egy kis afférja az egyikkel....
-Hát Max, az nem csak egy kis affér volt te is tudod... 3hónap már nem futókaland...



Sziasztok... Köszönöm a véleményeteket.. :D nagyon örültem neki... :D Szerintetek kivel volt kapcsolata Ann-nek?? És miért lett vége?? /Meg fogtok lepődni az biztos/;D Pussza Viki

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Na szóval, ez egyre jobban tetszik. Szerintem Zayn volt az a kapcsolat. Legalábbis a veszekedésükből ezt vettem le, de lehet, hogy tévedek. Nagyon tetszik az írásod stílusa. Gördülékeny, érthető és élvezetes. Siess a következő résszel. Pusszancs: Dolores

    VálaszTörlés
  2. Szia.. örülök, hogy tetszik :D /nem akarom lelőni előre a dolgokat, de ígérem 1-2részen belül kiderül/ :D meg az okok is :D sietek pussza Viki

    VálaszTörlés