2014. március 21., péntek

07.Fejezet

...Csak néztem az újságot és olvastam. Hát amikor sikerült egymás után vagy tízszer elolvasni, akkor esett le..
-Niall??-néztem körül a szobába, de rossz kérdést tettem fel, mert akkor észrevettem Hannaht az ajtóban. Lehajtotta a fejét, úgy fordított hátat és távozott a szobából.
-Itt most nem ez a lényeg, hanem az, hogy mit ölelget téged Styles.-kiabált rám Max.
-Miért gyűlölitek annyira?? Szerintem rendes srác.-mondtam az utolsó mondatomat halkan. De nem volt szerencsém.
-Rendes?????-fortyant fel a háttérben Nath.
-Majd akkor mond ezt amikor úgy jársz mint Ann.-vágta oda Jay.
-Ann hosszú ideig szenvedett ezek miatt. Teljesen összetört, nagyon nehéz volt visszahozni azt az életvidám lányt aki előtte volt.-halk volt Siva, de ez elég volt, hogy halljam.
-Elmondanátok végre, hogy mi történt? Állandóan szidjátok őket, de magyarázatot senki nem ad.
-Akkor elmondjuk mi történt, de utána meg kell ígérned, hogy többé nem találkozol velük.-mondta Max.
-Hagyjátok, ez az én történetem, nekem kell elmesélnem neki. Magunkra hagynátok?
-Persze Ann.-indultak meg kifelé a fiúk.


/közben az One Direktion villában/

/Niall/

Mindenki itt ül a nappaliban, mert Paul telefonált. Nagyon ki volt akadva, csak azt nem tudjuk miért...
-Szerintetek mi baja van?-kérdezte meg Liam, azt ami szerintem mindegyikünket foglalkoztat.
-Nem tudom, de mindjárt úgyis kiderül.-szólaltam meg. Ahogy végigmondtam, már vágódott is ki az ajtó és viharzott be Paul.
-Gratulálok Harry.-dobott elénk egy újságot, aminek az elején ez állt.
Harry Styles és Amanda Davis..
Új pár a láthatáron vagy egy újabb egy éjszakás hódítás, Harry elég hosszú listáján? Amanda egyébként a The Wanted énekesének Max George-nak a húga. Ő mit fog szólni ehhez a kapcsolathoz? Az One Direction énekesei közül már Niall Horannak sikerült megkaparintania magának a másik húgot Hannah Davist, aminek botrány lett a vége. Ennek boldogság vagy még egy világra szóló háború lesz a vége a két fiú banda között?Kíváncsian várjuk a folytatást.
 Végignéztem a bandán, Harry mosolygott de volt ott valami más is, Louis megveregette a vállát és gratulált. Zayn nem nagyon foglalkozott vele, mert még félig aludt. Liam csodálkozott, mert ő nem tudta miről van szó. Nekem viszont ez az egész szar volt, mert még mindig hiányzott Hannah. Fájt még mindig, pedig eltelt már több mint fél év. 
-Meg tudod ezt magyarázni?-kiabált Paul.
-Mit kell ezen magyarázni? Nem csináltam semmi rosszat, jól éreztük magunkat. És remélem, hogy találkozunk még. Nem érdekel, hogy Max testvére.-Harry dühös volt, és valahol megértettem. De megint én leszek a rosszfiú,  pedig nem tettem semmi rosszat. Szerettem és még mindig szeretem. Maxéknak sikerült ellenem uszítaniuk, máig nem tudom hogyan, de sikerült. Egyik nap felhívott és azt mondta, hogy többé nem akar találkozni velem. Onnantól kezdve én voltam mindenkinek a rossz, aki elhagyta a barátnőjét, pedig nem is így volt. De nem akartam róla beszélni senkivel, megviselt amit tett, mert ő is azt mondta, hogy szeret. Aztán bizonyította az ellenkezőjét.


/A Davis villában/

-Na már csak ez hiányzott... Végre túl tette magát azon a seggfejen, erre most fogunk lebukni.
-Remélem az a hülye gyerek is intézkedik odaát. Mert ha nem.. és lebukunk, akkor ő is velünk bukik azt garantálom.
-Akkor most a legfontosabb, hogy meggyőzzük Mandyt.
..
-Miről kell meggyőzni?...



Sziasztok. Bocsi hogy csak most rakok fel részt.... Bárányhimlőtől a tüdőgyulladásig minden végigment az egész családon.. aztán a monitorom mondta be az unalmast.. na mindegy nem is untatlak benneteket ilyennel... Remélem tetszett... Rövidebb lett ez a rész de gondoltam ez rövidebb a következő pedig hosszabb lesz... Pussza Viki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése